سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
 
سید حسن نصرا... بعد از بوسیدن دست آقا چه گفت؟
 دکتر امیر حسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد: رفته بودیم لبنان، دیداری با سید حسن نصرالله داشتیم، در برگشت آقای شیخ‌الاسلام خاطره‌ای از ایشان برای ما تعریف کرد. گفت پسر ایشان سید هادی که به شهادت رسید بزرگان عرب جمع شدند و صف ایستاده بودند و یکی یکی دست سید حسن را می‌بوسیدند، این باعث محبوبیت گسترده‌ای برای ایشان گردید. ایشان ایران آمد، در حالی که آقا دستش را عقب می‌کشید، خم شد و دست حضرت آقا را بوسید. بعضی از رسانه‌های وابسته به غرب سر این موضوع سر و صدای زیادی به راه انداختند. شیخ‌الاسلام (سفیر وقت ایران در سوریه) موقع برگشت به ایشان گفت سید چه ضرورتی داشت که شما این کار را انجام دهید، آقا هم که راضی نبودند. ایشان در جواب گفت می‌خواستم ببینم با خودم چقدر صادقم. من که می‌گویم همه چیزم متعلق به آقاست و داشته و نداشته‌ام متعلق به ایشان است، آیا حاضرم همه داشته‌هایم را به پای ایشان بریزم یا نه؟
موسوی سفیر فعلی ایران در سوریه از سید حسن نصرالله اینگونه نقل می‌کنند که روزی از ایشان پرسیدم راز این همه محبوبیت شما در چیست؟ او در پاسخ گفت به عارفی رسیدم گفتم مرا نصیحتی کن گفت سید هر کاری می‌خواهی بکنی برای خدا باشد. این است که او یکی از محبوب‌ترین‌ها در دنیای امروز ماست، خدا با اوست، قلب مردم با اوست و این به خاطر صداقتش در ولایتمداری است. چیزی که می‌توانم همه مسئولین جمهوری اسلامی را به آن دعوت کنم الگو گرفتن از سید در عشق و تبعیت از اسلام، انقلاب و مقام معظم رهبری است.
رجانیوز



| [ کلمات کلیدی ] :
ن :
ت : پنج شنبه 91/1/31
 
 
 
محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.